Followers

Tuesday 27 March 2012

like childish .

hai .
nak tahu somthing ?
sebelum tu nk tanye dulu .
kenape ehh kite perempuan ni perlu gaduh sebab lelaki?
 
bile tengok perempuan gaduh sebab lelaki,
macam geli2 jee kn ? mcm ntah pape je kn?
mcm budak2 pun adek n? padahal umur masing2 dah meningkat.
hmm
tu la yg jadi dkt syaza sekarang .
tp! 
tak bermakne syaza suke okay gaduh sebab lelaki!
sumpah!
tak ingin pun nk gaduh sebab lelaki .
sebab seorang lelaki,
kite tak bertegur kn?
sebab kan seorang lelaki,
kitep utus silatturahim kn ?
sebab lelaki,
kite langsung tk bertegur kn ?
sebba lelaki jugak lah
kite saling benci membenci (:
bagus kee tu ?
kau lagi tua dari aku,
aku hormat kauu .
tp sekarang ?
kau kecoh2 dgn aku just sebab seorang lelaki ?
be matured please?
aku tak pernah terpk pun nak benci kau hanye sebab bnde bodoh mcm tuu .):
kau lg tua dari kau kn? kau mesti lg matured dan bole pk dgn lebih baik dari aku kn?
tp ni tak?
kau nak buang aku dar iwkn kau? 
buang laaa
sebab tk menjejaskan ape2 pun bg aku .
okay,
aku mintak maaf kalau kau rase aku sellau nak semak dlm hidop kau .
mungkin kau rase aku ni pemusnah dlm hidup kau .
mungkin kau rase kau nak rampas semua org yg kau nak . 
thats right ?
kalau kau pk mcm tu, kau salah .
sejahat jahat aku, aku tkde pun sampai nak rampas lah kebahagiaan org lain .
mungkin dulu yee aku salah 
sebab aku rampas bf kau .
tp kau pun tahu kenape sebab dia kn ?
sekarang bnde tu terjadi lg buat kali yg ke-2 .
tp aku tak rase yg aku salah dgn kau?
kau takde pape dgn dia kn ?
kau bkn wife dia, or special gf dia kn ?
kalau aku tahu, kau scandle dgn dia atau ade simpan ape2 perasaan dkt dia,
aku tak nak pun kenal dgn diaaa.
kalau kau nak, kau amek laaa
tp kau pun dah ade bfk n? tp kenape kau mesti nak scandle mcm tu,
yee aku takde hak nak nasihat kau,
tp tolong lah, jgn ajak aku bergaduh dgn kau
hanye sebab bodoh mcm tu!
update status benci kau bagai ,
igt aku tak terase ke?
tp tkpelah kn, mgkin kau da salah fm dgn aku .
biase manusia,
kadang2, tnape kite sedar, org yg baik dgn kite tu lah
yg akn jadi musuh kite satu hari nanti 
jd,
kalau kite nak baik dgn org pun berpade pade .
lg satu,
kite jgn lah nak bergaduh atau saling benci membenci,
sebab bnde tu semua mcm budak2 kn?
lg2 kalau di sebabkn bnde yg tk sepatutnye .

syaza mintak maaf kalau ade yg terasa dgn post syaza kali nie
syaza tkdn iat nak perli atau aib kan sesiape .
setiap ape yg syaza post,
smeua yg syaza tgah alami sekarang 
bkn sgje nk buat cerita 
selamat malam
(: 
 

No comments:

Post a Comment